El pròxim 22 de març descobreix l’Albagés i els seus racons amb un vermut únic i diferent.

Podràs gaudir amb família i amics d’una activitat didàctica on hauràs de resoldre les pistes que et portaran a diferents llocs per trobar els números secrets que desactiven la bomba i poder menjar el vermut.

L’Escape Room tindrà lloc al Passeig de Les Garrigues i començarà a les 10:00h del matí, una vegada finalitzi l’activitat a les 12:00h aproximadament començarà el vermut.

Per participar en l’Escape Room:
  • Enviar un correu a comunicacio@albages.cat o a través de missatge privat de l’Instagram, indicant el nom de l’equip, nombre de participants i si hi ha algun menor o omplint el formulari que trobareu al final d’aquesta pàgina:
  • Els equips han de ser de 2 a 5 participants.
  • És una activitat apta per totes les edats.
  • El preu de l’activitat és de 15€ per adult i 5€ els menors de 12 anys.
  • Per poder realitzar l’escape room s’ha de dur un mòbil amb lector de codi QR, ja que les pistes es donen a través d’aquesta eina.
  • Pagament: Una vegada us hagueu inscrit us enviarem un correu informant com podeu fer el pagament, o també es pot fer el pagament de manera presencial en les oficines de l’Ajuntament de l’Albagés.
  • La data límit per apuntar-se és el 7 de març!

 

PACK DEL VERMUT:
  • Bossa de patates
  • Vermut
  • Olives
  • Escopinyes amb salsa Espinaler
  • Fruits secs
  • Tiquet refresc (pels nens)

OBSEQUI PER ADULT: Botella de vi Alges de CLOS PONS i  una botella d’oli Alba1919.

0